2013. november 19., kedd

Halihó.:)

Hát, sziasztok! :)

Először is bemutatkozom. A felhasználónevem Vivian, az igazi nevem pedig Vivien. Lényegében nincs különbség, csupán egy betű, de nekem mégis így jobban tetszik.:)

Folytatom azzal, hogy nem hiszem, hogy nagyon ismertek engem, mert eddig csak egy blogom volt, ami nem sok sikerrel járt.. Na, de ez mind egy is, nagyon kezdő voltam még.:D

Ez a blog - a címből már kitalálható - egy úgymond "szerelmes" blog lesz, de nem tervezem nyálasra. A történetben meg fogtok ismerkedni a szereplőkkel, akiket még nem szeretnék bemutatni, mert majd ahogy alakulnak a dolgok, megtudjátok kik ők.;)

Többet nem is árulok el, majd idővel mindent megtudtok! Remélem, akik olvasni fogják (jó lenne, ha sokan lennétek :D) azoknak tetszeni fog a történet. És előre is bocsánatot kérek, ha a szöveg háttérszíne másmilyen lesz, nem tudok vele mit csinálni.:( Mielőtt belevágnánk, megemlítem, hogy a részek...háát...nem tudom, hogy tudom hozni őket és, hogy milyen hosszúak lesznek. Nem ígérek semmit, de igyekszem.;)

Azt hiszem ennyi lenne. Ha valamit kihagytam, idővel pótolni fogom.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése