2014. március 6., csütörtök

Szavazás eredménye + egy kis meglepetés

Már megint itt vagyok :DD
Első sorban most arról lenne szó, hogy már régen lezártam a szavazást, de az eredménye még hivatalosan nem került ki. Most hát itt is van! 9 szavazat érkezett, hogy legyen, 1 pedig, hogy "Tőlem lehet.". Így meg is csináltam, aki szeretne lépjen be és mindig követni tudjátok majd a részeket.:)) Katt IDE! A másik, amiért írok, az pedig a meglepetés lenne. Nagyon sokáig gondolkoztam, hogy mi legyen a kérdéssel, ami egyszer csak kipattant a fejemből. Arról lenne szó, hogy nagyon hálás vagyok nektek, amiért több mint 4000, sőt már majdnem 5000 látogatóm van. Tényleg nagyon örülök:))♥ Így arra gondoltam, minden ezredik látogatónál rakok ki nektek képeket Justin bébiről. Nem tudom mit szóltok hozzá, várom a véleményeket.
Szeretlek Titeket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése